Död åt cp(Pc)-datorn!

Nu får jag snart något seriöst fel på min dator, om man ens kan kalla det för dator.
Förut så var det bara krångel med själva datorn, men sen blev det även skärmen
som har ållt på och skrikt och nu har den tappat nästan alla färger.

Så högst upp på önskelistan till jul blir en bärbar Mac. vilker verkar som om jag kommer få,
vilket gör mig väldigt lättat och glad att jag får slippa den här skrothögen jag sitter vid
just nu. Hittade flera stycken bra datorer, för en billigare peng på bland annat blocket
för en ny mac kostar ju hur mycket som helst. Men en Mac ska jag ha om jag ska ha
med tanken på hur mycket bildbehandling jag gör osv.  Och om man tänker hur jag har det nu med datorn, kommer det bli ett rejält lyft att få en ny dator. På den här kan jag ju inte ens installera msn messenger och har den allra första verisonen av photoshop och världens sämsta färg!

men annars idag har jag som vanligt slitit som ett djur, haha! Om man ändå kan kalla de det.. Nej, men det  jag har gjort är skrivit klart samhälls provet och lämnat in sista ledarskaps uppgiften, det ända jag har k´var nu innan lovet är matteprovet. vilket känns som jag kommer klara den här gången på första försöket!
Så man kan ju säga att jag har skött mig ganska så bra,
trotts att jag har varit riktigt jävlatrött idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback