TADA!

Som ni ser är det ny design, vilket känns skönt. Jag lyckades äntligen fixa till det, jag gav mig fan på att jag skulle fixa den igår. Lärde mig även endel saker också som kan vara rätt smarta. Typ som att spara..
Jag vet inte hur många gånger jag glömde att göra det så jag fick göra om allting. Finns lite små saker som ska fixas till, så som typsnittet och storleken men det kommer senare för just nu orkar jag inte.
Har varit full rulle idag, har städat ända sen jag kom hem plus att jag har hjälpt mamma att skruva isär en soffgrupp.
Vet ni vad jag tänkte då när jag stod där och skruvade?
Jag hade passat bra som en "byggare."
Så om min "media" karriär skiter sig så ska jag utbilda mig till en snickare, målare & allt det där, för det behövs alltid. ¨:D

Appropå ingenting så där bara.
fyfan vad jag blir taggad av Veronica maggios nya skiva.
Den är toppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback