Grått, kallt, tyst & tomt.

Idag är det nog en början på en sån där årstid
då när allting är grått, kallt, tyst och tomt, känns det som.
Det är varken vår, sommar, höst eller vinter.
Sånna perioder som egentligen inte borde finnas tycker jag.
Jag vill ha tydliga skilnader, om man nu kan kalla det så.
Som det är just nu är det ena dagen jätteskönt ute och
dagen efter kan det var hur kallt som helst så man
helst av allt bara vill stänga in sig i täcket och bara försvinna i några dagar.
Men som det verkar vara nu så får man bara gå och vänta på att tiderna ska bli bättre, haha!

idag skulle jag för iövrigt gjort prov på matten,
som jag fortfarande inte fattar ett dugg utav.
Så jag bestämde mig att det får bli av någon annan dag,
då när jag kan mer. Kanske imorgon, eller på onsdag.
Jag lovade míg själv också att jag skulle ta med min mattebok vart jag än är och gör ikväll,
för jag ska tammefan klara det där nu på första försöket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback