Lördag

Sitter här med svullen hals och täppt näsa, men glad är jag, för vi kom iväg till gävle ändå trotts att mamma var lite skeptisk emot det. Vi kom tillochmed ut till valbo & owes! Det var mest för att mamma tyckte att när vi medans var på gång så kunde vi ta allting. Vilket var ganska så smart gjort, blev endel inköp. en tunika, ett linne & två t-shirts. Sen blev det lite småplock, såsom kollegeblock, duschkräm och lite smink.

Kom och tänka på dårdagens talang, det var helt klockrent.
Knäckebrödsdansen var helt oväntad, vilket dels gjorde den så rolig som den blev. Och tillochmed Bert, bert karlsson, tyckte att det var bra! haha. Nu ska jag äta någonting, sen så blir det robinson-tittande med mamma. Vilket också som ni kan ränka ut så ska jag inte iväg och grilla ikväll, jag mår inte så speciellt bra varken i halsen eller i huvudet, förmodligen så är det förkyldning på gång..


Kommentarer
Postat av: Hannah Hale

Svar: Robert Pattinsons fanmail adress och hur jag gjorde finns på min blogg nu :)!

xoxo,

hannah hale!

Postat av: Hannah

Men det är lugnt, ingen fara :)

2009-04-18 @ 23:04:49
URL: http://mylifestyle.devote.se
Postat av: Sara-Louise Nilsson

tack så mycket för tipset och lycka till du också med din framtida bok...



ha en fin måndageftermiddag

//sara-louise

2009-04-20 @ 17:30:41
URL: http://saralouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback