Negativ, som bara den.

Det fina vädret är som totalt bortblåst. Vilket märks inte bara ute i luften utan även på humöret på människor, dvs bland annat jag. Jag har varit jättetrött idag. Less också. Speciellt på det eviga tjatet om våran klass, om att vi inte samarbetar på det bästa möjliga sättet och även tjatet mellan elever och lärare, vilket aldrig leder någonstans utan bara blir att man blir bara mer och mer less för varje gång det tas upp.

3pass har gått bort åt sådant snack dom här två dagarna, vilket gör yttligare att alla blir mer förbannade för att alla har kvar grejer att göra i projektet som var. inte nog med det, så fick vi yttligare en uppgift idag av Mathilda, en samhällsuppgift som hanlade om att vi skulle sätta oss in i hur det var att leva i antiken. Hur allting gick till osv. Dessutom skulle vi koppla det till en kategori som varje grupp fick. Och det ska vara klart i slutet av morgondagen.. Så då försvinner yttligare ett pass.

Kanon, verkligen.

Det ända bra med den här dagen var väl isåfall att jag bestämde mig att jag ska börja på teorin till körkortet nu nästa vecka på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback