Nej, det är ingen vanlig dag..

Okej, lite dålig uppdatering den här veckan kanske. Men jag har varken haft lusten eller orken att sitta vid datorn den här veckan eftersom jag har lyckas dragit på mig någon "dunder-förkyldning" som går upp och ner hela tiden. Det har pendlat mellan att jag ha haft feber, hostat, haft ont i halsen och snörvla som en tok. Just nu för tillfället så är nästan febern och snörvlingen borta, vilket känns bra. Men ändå så känner jag mig inte pigg nog för att ha orken till saker.

Dock så satt jag och försökte plugga lite idag eftersom jag har endel i både projektet och sidoarbete som ska göras. Det gick väl lite sidådär med det om jag själv få säga det, men jag försökte åtminstonde.

Idag är det ingen vanlig dag för Erika fyller nämligen 18år (finally!) tyvärr blev det inget med födelsedagskalaset för henne som var tänkt imorgon i ljusdal, jag var sjuk och sen var det någon som inte skulle komma och nån som inte skulle med ut på krogen. Så då kan det ju vara roligare när alla är med. Iallafall, så HURRA HURRA till ERIKA MATTSSON.  :D

.. litet hurra till pappa med, eftersom han har namnsdag idag! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback