Långfredag

Om jag inte minns fel så var väl långfredagen förr i tiden den längsta, gråaste och tråkisgaste dagen på året? då dom sörjde jesus död? Inte riktigt så är det kanske inte riktigt, bara mer att jag känner att jag inte alls vet vart jag befinner mig.  Jag känner mig nästan borttappad. På något vis. Jag vill bara att dagen ska försvinna, nu på en gång.

Jag har bara ett ynka kapitel kvar i boken nu, ett enda. Kan ni tänka er det? Jag kommer att få nå fel nu också när det är "påskledigt" eftersom alla affärer är stängt och jag hade tänkt att åka och köpa nästa bok så fort jag har läst ut den här.  Så jag kommer att få vänta ända fram tills tisdag-onsdag? Det kommer bli en långhelg.

annars får jag väl ta och önska er en Glad Påsk och bjussa på en bild på robert pattison. (
klicka här så kommer ni till hans egna låt, som han själv sjunger och som också är med i filmen. Robert Pattison - Never think.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback