Onsdag 26 augusti

LIte dålig uppdatering dom senaste dagarna, men nu försöker jag igen!

Idag hade vi treor ordnat "team-buildning" dag för ettorna och tvåorna. Vilket faktiskt blev helt okej verkade det som, vi som höll i lekarna hade ju också roligt. Och snart är det dags för "team-buildning" vecka som kommer att vara om två veckor.  Till en början brukar alltid sånna där grejer alltid verka.. allmänt jobbiga, men när man väl kommer igång med det, så funkar det alldeles utmärkt och kan faktiskt bli riktigt skoj. DESSUTOM så slipper vi Ora! Tack och lov. Så det kan nog bli riktigt mysigt. Och idag kändes det faktiskt som om våran klass, verkligen var en klass. Det kändes bra.

Nog om det, nu ska jag kolla på film! The curious case of Benjamin Button.
Äntligen säger jag bara. Den filmen har jag velat sett ända sen jag såg trailern på den, vilket var ett antal månader sen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback