Skolstart imorgon.

Jag har lite ångest över att börja i skolan igen. Att hamna i den där lilla bubblan igen, upp tidigt på morgon hem sen på kvällen. Känner mig omotiverad. Det konstigaste är att alla som aldrig har verkat bry sig om skolan överhuvudtaget, nu nästan längtar tills att få börja.. mysko.. Hur som helst måste jag köpa den fjärde boken i twilight serien, så att jag har någonting att göra under bussturerna mellan Hudik & Bollnäs. Måste också köpa ett minneskort till min mobil, men det blir senare när jag får lön.

just nu försöker jag inte tänka så mycket på att jag ska upp tidigt imorgon för att åka till skolan, utan nu så sitter jag med fötterna i fotbad och lyssnar på Kings Of Leon, som vilken sommarlovs-kväll som helst. (försöker jag intala mig iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback