Tisdag 11 augusti

Nya höstkläder i butikerna! Någonting jag verkligen kommer köpa är den svarta mysiga-stickade-tröjan, skorna och sjalen. (givetvis så skulle jag vilja ha allting, men jag har inte råd just nu med allt.)
Linda kommer hit hem imorgon, vilket innebär kräftskiva med familjen på kvällen sedan på torsdag ska vi skjutsa ner henne till gävle igen och mamma skulle tydligen ut till Valbo till Ikea så kanske att jag hinner köpa någonting fint? Och om jag har råd dvs, haha. Mina pengar  är typ, puttsväck! Men så kan det ju gå ibland. Smart som jag är har jag iallafall lagt undan litegrann ifall någonting sånt här skulle hända. Så jag kanske så att jag kan köpa det jag vill ha. Det visar sig på torsdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback