Undertecknat: Matälskaren

Jag måste tacka den snubben som kom på att man kunde äta kantareller! Supergott att äta till frukost eller som mellanmål eller som kvällsmacka. Som imorse tillexempel så stekte jag upp lite svamp, rostade en macka och gick ut och satte mig i solen på balkongen. Bättre kunde det ju inte vara? Dessutom är det riktigt mumma att ha i lite kantareller till kött eller i såsen till köttet. Appropå kött, så åt jag, mamma och pappa grillad-honungsmarinerad kyckling iveckan när vi var i stugan, det var supergott. Enkelt dessutom. Det vara bara att pensla på lite hounung på kyckligen + lite grillkrydda sen ut på grillen. 

Ikväll ska jag äta pizza/kebab för min del, vilket också är gott som tusan. Sen är det fäst hos Mathias.
Men först, pyttipanna, vilket inte heller är så tokigt.



(bild ifrån google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback