Södertälje

Nu är jag hemma igen ifrån "Stockholms-stöket", skönt säger jag bara.  Vägar kors och tvärs och folk, ungar och cyklister överallt! Visst har det sin charm att det är lite grejer som händer runt omkring en, men det är en jäkla skillnad jämnfört med lilla mysiga Bollnäs.

Hur som helst hade vi det jättemysigt, sov på ett vandrarhem inte alls låg långt bort ifrån stan och från båtslussarna. Så på kvällen tog vi en liten prommenad till slussen och kollade på båtarna som skulle igenom och sen gick vi ner på stan och åt mat, (eller inte jag, jag hade satt i mig så mycket mackor tidigare för att jag var så hungrig så jag var alldeles proppmätt när dom andra skulle äta.) Mathias beställde in förmodligen världens godaste pizza, inbakad calzone, och mamma och pappa beställde nog en bland dom största keababtallrikar jag någonsin sett.
Så där satt jag mittemellan och drack en liten päronfestis och ångrade mig att jag hade ätit mackor, haha. Typiskt mig.
 
Söndagen blev det avfärd mot Tom tits. 4 vårningar + trädgård med olika expriment, totalt 610 expriment!





Jajjemen, Mathias cyklade uppochner på väggen! Så cool var han.


Mathias & Jag.


Kluriga rummet med massa olika grejer som man skulle bygga ihop osv.


På "kroppen"- avdelningen hittade vi en rolig grej, haha. Ett förkläde som
dom hade gjort om så att man kunde känna hur det känndes att vara gravid.
Fast det kände nog mer som en ölmage om jag ska vara ärlig, haha!


Mathias har endel foton på sin mobil så jag ska försöka få tag på dom också,
så får ni se dom med. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback