Vilket gårdag.

Allt börjades med en liten "mysfest" hemma hos Mathias. Inte allt för mycket folk, - och inte allt för stökigt. Sen blev det en prommenad ner till Tranan där vi träffade på Frida som gick med oss ett bra tag av kvällen. Träffade några Stockholmare som har stuga inte allt för långt bort från var jag bor som var här och var i stugan. Hur roliga som helst :D

Vi satt och diskuterade allt emellan vägbeskrivningar, tatueringar, utbildningar, mc-klubbar, hjärndöd-het till skillnaden mellan stockholmls tjejer och bollnäs tjejer. Haha, hur sköna som helst.

Så även fast att kvällen börjades rätt segt, så slutade den ändå riktigt bra! Mycket skratt!

Dessutom hade jag en röst i huvudet som sa till mig igår att jag inte skulle dricka så mycket så att jag inte skulle bli lika dålig som jag blev sist när jag var ut. Och det funkade bäst. Jag känner knappt av att jag var ut igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback