Virus

Vi har fått virus på datorn, så allt är bara jätteknäppt. Så pappa ska köpa ett nytt windows program senare, vilket också medför att allt kommer att försvinna på datorn. Bilder, filmer, installationer allt. Men som tur finns det ex antal hårddiskar här hemma så man får väl hoppas på att det räcker. Haha, fast sen kan det ju vara bra att rensa bort lite grann också.

Och förresten, om ni undrar hur det blev med kläderna jag ville ha, så blev det ingenting av det jag hade planerat som jag kom hem med från Valbo. Endel av grejerna hade ju inte ens kommit till affärerna än tråkigt nog, och endel grejer kändes för dyra just nu. Som skorna tillexempel tror dom kostade 350kronor och jag är inte i sånt stort behov av ett par nya högklackade skor just nu, så dom får vänta ett tag. Och det andra såg jag inte ens en skymt av, förmodligen utsålt eller också för nytt för att hunnit kommit ut i butikerna.
Men jag kom inte hem helt tomhänt, utan jag kom hem med en klänning och ett linne. Så det var inte helt fyskam inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback