Måndag 22 december - "Yeah I got a first class ticket "


Nämen se här? Är det inte Calle Kristiansson på spotify? Med egen skiva och allt? Dessutom, så hörde jag idag på radion, walking in memphis som han sjöng i idol. Är detta ännu ett exempel på att tvåan i idol har lika stor chans att bli känd, dvs få skivkontrakt osv, som ettan? Men det går bra för grabben! Och det är bra!



Var ner på stan idag med Linda för att köpa dom sista julklapparna. Visst, det gick väl rätt hyfsat bra, men det är fortfarande några kvar men det fixar sig imorgon. Måste iväg till hudik nu på lovet någon gång, dock känner jag att jag inte alls orkar med det. Men jag måste verkligen dit, hittade en perfekt present till Linda. Så eftersom hon inte fick någon födelsedagspresent ifrån mig, så tänkte jag köpa den, lite sådär efteråt.

Förutom att dagen har bestått i att köpt julklappar så har det även bestått i att slagit in julklapparna. Så det går väl iallafall i rätt riktning.

OCH förutom det, så fick jag mina gamla slalom skidor sålda idag. 600kronor, lagomt till jul såhär, det tackar man ju inte nej till. Så dom ska jag spara till mellandagsrean. 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback