Måndag 7 december - plugg! plugg!


Har just skrivit klart den sista raden på den förbannade miljö-uppsatsen och det känns jätteskönt måste jag säga. Så nu ska jag bara lämna in det för att sedan få feedback på det och sen skriva lite till och sen förhoppningsvis inte behöva skriva nå mer om det.

Så ikväll blir det att fokusera på engelskan som egentligen skulle vart klart förra veckan, dvs skriva en bokrapport samt skriva om någonting typiskt svensk på engelska som sedan ska vara som ett muntligt anförande. Och utöver det så ska jag plugga körtkortsteori, vilket jag är så enormt trött och less på nu. Men jag ska tammefan ta det innan jag fyller 19, det är målet. Ska boka tid för uppkörning och uppskrivning snart som möjligt!

förutom alla måsten och ska, så har jag kollat på G-force och Brüno ihelgen! haha G-force har jag underskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback