Mellandagsrea i Gävle

Maria följde med en sväng igår ner till gävle för att kika på mellandagsrean. Dock säger jag som Maria gjorde, det var ingenting att hurra över precis. Kom hem med två par linnen, ett par örhängen och en jeansskjorta som jag till en början var väldigt tveksam över, men som jag till sist köpte.

Dock har jag lite delade meningar över jeansskjortan fortfarande, den är ju snygg, men jeansskjorta? Det får mig att tänka på när jag var mindre när mamma sprang runt i sånt. Men 149kronor var den iallafall värd. Appropå  värd, cheeseburgers på Mc Donalds är nå grymt värd 10kronor också, haha!

möttes av en väldigt bra överraskning idag när jag kom hem också! Jag hade fått hem mina filmer som jag hade hyrt från
Lovefilm.se. Monster vs Aliens och Pans labyrint. Så ikväll blir det filmtittande.


Kommentarer
Postat av: Maria

jeansskjortan sjorde du rätt i att köpa, den var skitsnygg på dej ju! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback