Söndag 13 december - Lussekattsdagen


Var till gävle ihelgen och köpte julklappar, förutom en liten grej som jag köpte till mig själv. En kokbok för studenter 69:- på designforum dels för att jag tycker om boken isig så mycket men också att jag kanske kan få lite tips på hur jag kan göra i min receptdel i boken som jag hade tänkte göra. Hann jobba på den rätt så mycket på PA i fredags, vilket känns skönt. Har gjort upp en planering att jag ska först och främst leta fram information och sen därefter göra alla illustrationer, tidigare hade jag gjort tvärtom, vilket jag upptäckte gick helt snett.

Idol 2009, vinnare blev Erik Grönwall. Vinnarlåten var Higher. Den bästa verisonen av låten hade Calle Kristiansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback