"Bakom Chefens rygg"



Imorse när jag stod och sminka mig lite sådär snabbt som vanligt så lyssnade jag som vanligt på rixfm och just den tiden jag sminkar mig så brukar det alltid spelas "Bakom Chefens rygg" vilket vad jag har förstått, är för den musik som kanske inte annars spelas där, kan vara allt från lite skojjiga, fräcka, gamla godningar och mysiga låtar. Imorse hade jag turen att höra denna. Jag vet inte vad som hände, men det var som om jag fick en klump i halsen och kom och tänka på allt som egentligen har hänt mig. Att jag har någonting innom mig som jag aldrig kommer att kunna släppa taget om.

På måndag är det 5år sen Veronica dog och på tisdag skulle hon fyllt 18.

Kommentarer
Postat av: elsie

sv: visst är den? har tyvärr ingen aning vem fotografen är, hittade den bilden för flera år sedan, och då la jag aldrig namnet på minnet, dum som man var :(

Postat av: erika

<3

2009-03-03 @ 13:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback