Garderobsrensning.

Ni kan aldrig ana hur mycket kläder jag har rensat ut nu från min garderob, tror det blev mer än 30stycken olika klädesplagg! Kläder som jag har haft som myskläder här hemma, tshirts, jeans, kläder som jag aldrig har användt och kläder som jag praktiskt taget knappt sett själv. Jag har tur så kanske jag kan få lite pengar för dom om jag lägger ut dom på Tradera.se, men att knäppa kort och lägga ut dom där, det blir ett senare projket.

För iövrigt så har jag suttit och brännt ut en massa filmer både igår natt och nu medans jag rensade garderoben. Tyvärr gjorde jag någonting knasigt nyss, så alla dom filmer som jag hade kvar att bränna, försvann. Dom flesta Tim Burton filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback