Torsdag

Dagen idag kändes ganska så meningslös om jag får säga det. Började med idrott på morgonen gick sedan till hudiksvall's muséeum där vi skulle kolla på en utsällning som kallades för "förr i tiden" tror jag att det var, men det visade sig att det gick på mindre än 5min. så vi fick lite tid på stan, så jag och erika gick runt och kika. Sen skulle vi till Affe & äta mat och sen vidare till Tingshuset där det var tänkt att vi skulle sitta hela eftermiddagen och lyssna på tre olika rättegångar.

allt började med en försening på en timme och sen när vi väl satt där så var inte den misstänkte där, och dom kunde inte rikigt få allting utrett så dom satt mest och pratade om hur dom skulle få dit han osv. även att han skulle få 3000:- i böter för att inte han kom. Och det där tog ungefär en kvart-tio minuter. Sen den andra rättegången som vi skulle gå på blev helt och hållet inställd utav okänd anledning och den sista skulle inte vara förrens klockan tre. Och tjugo över tre så slutar vi i vanliga fall så det kändes inte så lämpligt att gå på den. Så istället blev den 1 ½ timme på stan innan jag hoppade på bussen hem mot Bollnäs, som kändes som en hundra mils lång resa.

Hur som helst så ska jag till Gävle på lördag med Maria. Hade tänkt leta efter nån klänning eller nått liknande dessutom ska vi på bio. Det ska bli mysigt för det var hur länge som helst sen jag var på bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback