Hemma igen.

Nu var man hemma ifrån Riga. Var faktiskt jättemysigt där om man bortser från att det var så kallt. Gick runt och kollade på en massa grejer, tyvärr kommer jag inte ihåg rikigt vad det var/hette, men vi var iallafall och kollade på olika grejer, såsom operahuset, museeum, kyrka, nationalparker(?) och sist men inte minst så var vi in på en galleria som var gigantisk sort! Tror det var fem eller sex våningar med olika affärer. Och jag har aldrig varit in på något sånt stort köpcentrum förut, men konstigt nog så köpte jag ingenting där. Jag köpte nästan ingenting överhuvudtaget om man tänker efter. Det ända jag köpte var en godisburk, foundation, mascara, hudkräm & ansiktskräm och det var på taxfree:n på båten.  

Båten var helt okej, lika så maten, men efterrätten den kan man inte ens sätta ord på. Jag tror att jag åt mig mätt på den flera gånger om, den var helt underbar. Jag fastnade direkt för chokladglassen med dom små chokladbitarna i den var himmelsk, haha!

Var ju tänkt att jag skulle ta bilder och så också, men det blev inte av, istället tog min Linda kameran och sprang runt och knäppte en massa kort. Får se om jag kanske slänger upp dom nu någon dag.

Kommentarer
Postat av: D.

Åh :) tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback