16 dagar kvar.

Åh jag börjar nästan bli stressad över att jag snart fyller år, jag måste fixa legitimation övningsköra så att jag kan ta körtkortet så snabbt som möjligt. Och fundera på vad jag verkligen vill ha när jag fyller år, det var som mathias sa
"- du fyller ju arton, hitt på nå bra som du vill ha!" 
Arton, det är någonting speciellt. 

så idag har jag och Mathias gått runt på stan för att kika vad jag kanske skulle kunna tänka mig som födelsedagspresent. Men jag hittade inte ett skvätt. Eller ja, förutom skidorna & skorna kanske. Jag vet inte men, jag känner mig så krävnade, att jag hela tiden måste ha och ha saker även om jag kanske inte ens behöver det. Och det är nog det som stoppar mig till att önska. För jag har rent ut sagt ingenaning om vad jag ska önska mig. 
Det är skillnad på att fylla år och Att fylla arton är någonting speciellt.

Pengarna som jag fick i julklapp har jag knappt rört, jag känner liksom press på mig att köpa någonting fint och bra som jag har nytta till och inte tröttnar på. Men vad skulle det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback