Findning Neverland.

Det blev att jag vart kvar här hemma, leffe hade annat för sig ikväll så vi bestämde att vi skulle hitta på någonting någon annan dag istället. Så istället så blev det film med Mathias, i väntan på att hans "gamla lumpar-kompisar" skulle komma ifrån stockholm, kollade på Findning Neverland. Hur mysig film som helst! Dessutom är Landet Ingenstans, den tecknade, en utav dom bästa disney filmerna som jag tycker om lika mycket som jag gjorde då när jag var liten och som nu. Den var toppen.




Köpte den här filmen igår, 2 för 99:- och den andra filmen blev Playa Del Sol, serien som gick på ettan 2006. Som jag också har kollat på. Jag och Mathias hade Playa Del Sol-maraton igår, började klockan sju och slutade någon gång runt tolv. haha, den är störtskön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback