"Lura ögat. Fem seklers bländverk"

åh jag läste nyss någonting som jag jättegärna hade varit på om jag visste att det var..
Lura ögat

"Välkommen till en utställning där varje verk är skapat för att bedra dig. Men inte för att förnedra eller håna. Tvärtom. Bländverkens roll är att överraska och lekfullt sudda ut gränsen mellan fiktion och verklighet. Tro dina ögon. Det blir roligast så. "

http://www.nationalmuseum.se/sv/Besoka-museet/Utstallningar1/Aktuella1/Lura-ogat-Fem-seklers-blandverkII/

Det vore någonting för mig. Så jävla synd att jag inte såg det tidigare. Den har ju varit ända sen 25 september och slutar idag. Otur.
 



Aja fredagen var iallafall helt okej, kanske lite folk men det dög. Lärde mig guitar hero! Lördagen spenderades hos Mathias, åkte på stan en sväng och sen ut till Herte. Och idag så har det inte blivit så mycket mer än sovande och lite tv-tittande. Men ska alldeles snart ta och hoppa in i duschen sen ska jag plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback