Running back through the fire, when there's nothing left to save.

Min blogg börjar ta lite fart nu faktiskt, roligt att se att det är några som läser den, även fast att det inte är någonting speciellt. Mest bara tomprat om jag fick säga mitt! Men jag tackar besökarna. :D

köpte nytt nagellack idag, på åhléns för 25kronor. Tänkte att jag skulle testa nå nytt än det gamla vanliga ljusrosa som jag annars brukar har, så jag tog steget ut och köpte, ett rött! Superfint är det, men det är bara det att det blir nästan för fint. Dessutom blir jag förvirrad när jag ser att mina naglar lyser upp så mycket. Förmodligen kommer jag att leta fram aceton det sista jag gör innan jag ska sova, det brukar bli så. Jag är inte en sån där girligirl, jag har aldrig varit och kommer att ha svårt att bli det, om jag nu någon gång skulle bli det. Jag tror inte heller jag skulle trivas så himla bra i det om jag ska vara ärlig.  Nog om det.  Jag köpte även nya örhängen idag, ett par svarta med en rosett på ur&penn och två "hårklämmor" på gina tricot, som också såg ut som rosetter.




Kommentarer
Postat av: Roza

visst är den? älskar händerna ^^

Postat av: Roza

Oj, nu skrev jag ju till fel person!



Här kommer rätt svar till dig: Visst var hon fin? Hon ser ut som en docka tycker jag ^^

2009-01-12 @ 21:30:51
URL: http://diarynotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback