Fredagkväll klockan 17.18

Vaknade hemma hos mathias imorse klockan elva utav att grannen började borrade i väggen, precis vid våra huvuden och precis på andra sidan väggen. Jag som för engång skull hade tänkt sova lite längre idag. Men så blev det inte. Istället åt vi frukost gjorde oss klara och åkte åt varsinna håll, - han till syster sin och jag ner på stan med mamma & pappa. 

hittade äntligen ett underställ och en fleecetröja, dessutom var jag i behov att hitta ny body lotion, vilket jag gjorde. På Dollar Store som vanligt. LUX <3 fast den här gången blev det någon annan slags Lux än vad jag annars brukar ha, men det är nog lika bra ändå kan jag tänka mig. Köpte hårfärg också förresten, så nu sitter jag här med ny hårfärg, haha. Kanske en aning mörkare blond än vad jag hade innan, men det var ju det jag ville. Och jag hade ju faktiskt kunnat ta mörkare ändå också. Men jag är som jag är, blir alltid för feg då när det väl gäller, haha!

Nej nu ska jag slänga i mig nått att äta sen ska jag iväg till Leffepeffe tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback