Tråd.

..fortsättning på gårdagens.
enbart för att jag är förbannad, trött, hungrig och tycker snubben är helt knasig.

"haha. vad är det ni inte fattar? Photoshop och hela adobepaket är gjort och riktar sig mestadels till proffs, alltså sådant folk som arbetar med det. och självklart kan vem som helst lära sig att göra en snygg bakgrund, men bara för det riktar sig inte programmet till den gruppen. det jag menar är att man kan inte sätta sig i programmet och sen veta allt, det är ju som sagt inte ett enkelt program i början. "

Bara sättet han skriver på får mig att bli ännu förbannad.
".. och självklart kan vem som helst lära sig att göra en snygg bakgrund.."
Han säger själv att vem som helst (notera det) kan göra en snygg bakgrund. Men vafan är han daltar i då? det är ju det hela tråden handlar om? Dubbel moral. Nyss var det så att det var enbart proffsen som kunde, men ja nu kan vilken Svennis som helst. När jag läste det här blev jag bara ännu mer frustrerad, ni tänker säkert att det är bara "små baggateller" men vatusan, han förnedrade mig ju totalt. Jag kunde ju förfan inte bara lägga ner matchen så jag slog till en gång till.


"Dubbel moral, nyss sa du att inte vem som helst kunde, men nu kan tydligen vem som helst.
Jag fattar inte vad du försöker säga. Jag har inte sagt att bara för att man börjar pilla lite i photoshop, så kan man allt. Men man kan snabbt lära sig några grunder för att kunna skapa nått snyggt, som igenom tutorials. Alla är någongång nybörjare. Och ja, Photoshop är ett stortprogram med många finesser, men varför skulle det stoppa en att testa?"


Nog om det, nu ska jag få lite mat i magen och fixa lite med foto uppgiften som kommer bli superkul & bra, tror jag & hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback