Bara-vill-ligga-kvar-i-sängen-hela-dagen-lång-och-bara-ta-det-lungt- dag.

idag har varit en såndär då-när-man-bara-vill-ligga-kvar-i-sängen-hela-dagen-lång-och-bara-ta-det-lungt- dag. Tyvärr blev det inte så, nej, upp klockan tjugo i sex och sen iväg ner till station runt kvart i sju, sen var det raka vägen till hudik med buss. Iofs så sover jag jämt på bussen dit, så egentligen får jag ju en extra timme att sova. Men det märks knappt. Jag är hur trött som helst på morgonen när jag kommer till skolan. Men jag kan säga det, det är det värt ändå. Väl i skolan har det varit fullrulle, först projekt två pass och sen arbetsätt & lärande där jag jobbade med uppgifter som jag har kvar.

Annars idag så är det ingenting mer, eller ja, förutom att jag hann med första bussen från Söderhamn, kom hem en heel halvtimme tidigare. Men sen att jag fick stå ute och frysa arsle av mig i väntan på att pappa skulle hämta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback