Torsdag 23 Juli

Idag var dagen hur seg som helst. Dels för att jag sprang som en tok igår när jag jobbade och för att det blev lite sent igår.

Slutade klockan elva  igår och då var det bara att hoppa upp på cyklen och trampa in mot stan där jag mötte upp Elin som sedan följde med mig hem fast att jag hade jobbat. Kom hem någon gång runt tolv sen blev det att vi satt och prata och plötsligt såg vi att klockan var tre! Så då gick vi upp och borstade tänderna och bäddade och sen blev det helt enklet att vi satt och prata ett tag till. Så vi la oss nog när klockan var närmare fyra. Sen klev man upp runt tio. Så dagen har varit lite seg idag, ja. Men det var sånt väder idag med, sånt väder då när det egentligen inte gör någonting om man sitter inne hela dagen och kollar på tv/film.

Men man får väl se det från den ljusa sida, jag har fått lite motion, lite pengar.
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback