Fredag 10 Juli

Äntligen är det slut på åkandet mellan Hudik och Bollnäs. Det tackar jag för. Hade nämligen min sista körlektion idag och jag kan säga att det kunde inte ha vart ett bättre slut. Jag känner mig faktiskt jättestolt. Tidigare i veckan har jag kännt mig okoncentrerad och bara trött och resultatet av det blev bara bajs. Men idag tog jag ett ryck och fixade den förbannade vänstersvängen som min körskollärare har gnatat på hela veckan dessutom fixade jag backning runt ett gatuhörn. Så idag gick det galant.  Så nu är jag "ledig" i några dagar sen fortsätter jag på körskolan här i Bollnäs.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen kommer mathias och hämtar mig! Imorgon bär det av till Furuvik eller Valbo, beroendet på vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback