Plötsligt händer det..

Känns som om jag lever i en egen liten bubbla just nu, eller ja dom senaste månaderna kan man nog säga. Det har varit humörsväningar, kyla, förkyldningar och inte minst skolan som har bidragit till det. Men nu är det inte alls långt kvar på mitt "bubbel-liknande" liv, snart sommarlov!

Det ända jag har kvar nu är foton och idrottsutvärderingen, sen är allt klart och jag skulle princip kunna vara hemma dom sista dagarna. Vilket jag också funderar på att göra, iallafall på fredag. Då är ändå alla betyg satta och allting är klart så då skulle jag lika gärna hitta på någonting annat. Så om mina planer går som dom ska så åker jag ner till gävle på fredag för att kolla efter examenskläder, skor & badkläder. Kanske sover hos min syster till lördagen också eftersom det var tänkt att vi, mamma, pappa, mormor och jag, skulle åka och gratta henne till hennes "examen" eller vad man nu ska kalla det. Så det skulle ju kunna bli ganska så bra.

Dessutom är jag värd att ta en dag ledigt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Nina Kartal

ja, efter galan visats så började de visa om den igen! hahaha var lite roligt. så ja har sett den två gånger redan o ska se den torsdagkväll :D



frågestund i min blogg, nu till 19.00! Ställ en fråga, försöker svara på allt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback