What a day!

Som plåster på såren att jag hade tappat bort min mobil igår så blev jag väldigt glad imorse när jag stod och väntade på bussen på station när det kom fram en tant som gjorde reklam för socialdemokraterna och gav oss alla som stod där en "reklampåse" vilket innehöll reklam om socialdemokraterna, vad dom står för osv. Sen fick fanns det även ett äpple, en festis och smågodisar som liknade marieanne-godisar. Så faktiskt så steg mitt humör en aning då.

Sen när jag kom till skolan så blev jag ännu gladare! Jag möttes nämligen av Erika! Dock bara en snabbsväng på grund av att hon skulle skriva av sig från skolan. Det kanske inte var så himla roligt, tråkigt faktiskt. Men vi bestämde att vi skulle ses nu snart. Så jag får se till att fixa det sista till hennes present, snarast.

Jobbade som sjuttsingen på fotot för att hinna klart med så mycket som möjligt. Senare på dagen lyckades jag hinna klart med den grafiska uppgiften som vi fick av Marie igår, en broschyr. Och det kändes förjävla bra.

Och nu när jag kom hem möttes jag av pappa som berättade att han hade varit och hämtat min telefon på hittegodsavdelingen!

BRA DAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback