Sunlights all over the place!

Har legat ute i solen hela dagen idag. Helt otroligt att det har varit kanon-väder nu i en vecka snart! Detta gillar verkligen, hoppas det håller i sig nu sommaren ut. Kanske att det skulle vara liiite svalare då när jag har körlektioner och hela baletten uppe i hudik. Kanske inte är sådär superkul att sitta och svettas som en gris dels av att man är så nervös och för värmen. Icke.

imorgon drar jag iväg till Erika i ljusdal, vi skulle tydligen på Nore (?) om det var fint väder. Det blir nog skönt, kanske att det blir årets förstadopp också? Det återstå att se. Men om jag skulle gissa så är det väl svinkallt i vattnet. Jag har blivit en jäklabadkruka dom senaste åren. Visst jag stod väl och tvekade förut också men nu tvekar jag så länge så att jag hinner kyla av mig innan jag har kommit it och då är det ju ingen idé att hoppa och blöta upp sig i onödan om man ändå har blivit lite sval i kroppen igenom med att doppa tårna lite.

Jag har läst ut boken nu också! Jag tog modet till mig och läste dom sista kapitlerna jag hade kvar. Bra som tusan var den också. För er som kanske inte håller er så uppdaterad vad det är för bok så är det ur Twilight-serien, om Edward och Bella ni vet? Om jag hör din röst.  Så imorgon innan jag åker till Erika ska jag, om jag hinner, köpa fortsättnigen. Ljudet av ditt hjärta.

Nej nu ska jag ta och göra ett ryck! Hoppa in i duschen och sen fixa lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback