Kenny Starfighter

Jag och min syster var som sagt på Kenny Starfighter igår i gävle och jag måste säga att det var värt. Den var hur skön som helst. Visst det fanns väl vissa stunder då den var lite långsam, men det vägde upp ändå. Jag älskar humorn i den.
Som när kenny blir blåst in mot en pissoar och slår i rumpan.
"- aj aj aj, mitt på knölen mellan skinkorna!"

Dessutom var det faktiskt bra skådespelare med. En massa som man känner igen sen tidigare. Brasse brännström, björn gustavsson, johan glans och två andra humorpersoner som jag inte kommer ihåg vad dom heter. Bra var den iallafall! huvudsaken det.

Klicka
här för att se videoklipp från filmen, där finns även "aj aj aj, mitt på knölen mellan skinkorna-klippet" :D




Det höll på att bli så att jag skulle få sitta och vänta på station idag i Gävle, eftersom både jag och min syster hade glömt bort tiden. Jag kollade bara helt plötsligt på klockan och såg att den var tio i två och tåget skulle gå tio över två. Och det tat ca 20 minuter att gå, så det blev stressigt. Vi fick springa sista biten till tåget så att jag inte skulle missa det. Och det var precis på håret jag hann med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback