Angående projektet.

Jag har brytit mitt mönster helt och hållet i snart en veckas tid.
Jag som alltid brukar älska att göra det grafiska i projketet och brukar alltid göra det först för att det har varit det roligaste. Men nu har jag helt plötsligt bara tröttnat. Anledningen till detta är att jag har sån otrolig fantasibrist just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och att det ska vara en spelplan som ska se antikt ut gör det hela ännu svårare.

Till en början hade jag faktiskt en ganska så klar bild på hur det skulle se ut. Gammalt slitet textur papper som skulle vara basen till det hela, en fin brush på en antik staty och sen något liknande vad det gällde spelgången. Men jag gav upp rätt tidigt.

istället har jag faktiskt ägna tiden åt att skriva svar på antika texter, närmare bestämt 4st nu snart. Och jag förstår inte själv att jag orkar. Men det känns på nå vis, att jag har så pass bra betyg i det grafiska så att det egentligen inte behövs, fast egentligen kan jag inte tänka så heller, för det ska ju vara klart och att arrangörerna ska göra en utvärdering på spelplanen sen också. Så jag måste göra det. Men när, det vet jag inte än. Kanske då när jag har hittat min fantasi.

Till helgen blir det utgång! Buller & bång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback