Asos.com



Har ni sett något snyggare? Från asos.com

Helt underbart, dessvärre så kostar det en hel del.1 pund motsvara ungefär 13 kronor tror jag och då kan ni ju tänka er 70pund! Det blir ungefär runt tusenlappen. Och eftersom det är pund, så är det förstås ifrån england vilket då om man skulle beställa kläder skulle få betala bra mycket för frakten också. Det blir ju snuskigt dyrt för ett linne om man räknar den totala kostnaden, vilket nästan gör att linnet inte är lika snyggt.

Men hur som helst om man bortser från priset så är det snyggt.

För iövrigt har jag planer på at gå ner på stan imorgon för att kika efter ett par spetsleggings, ett par slitna jeans och kanske någon fin t-shirt. För jag har gett upp med klänning-letandet nu för ett tag eftersom nu har jag letat konstant efter en i en månads tid och om inte mer! Så nu ger jag upp och lägger pengarna på annat, haha.

Nej, nu ska jag ta och spåna vidare på min blogg-design!
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback