Bio?

Förvånads värt så kom jag och Mathias ner på stan en sväng idag! Men tyvärr så hittade jag ingenting av det jag skulle ha, kom istället hem med en hårinpakning. MEN de fanns faktiskt ett par leggins som jag tyckte var fina men då var det slut på min storlek, fanns bara 40-46 vilket skulle bli alldeles för stort på mig, haha! Men nu vet jag iallafall att det finns där så det är bara att hålla utkik.

Ikväll har jag funderingar på om jag kanske ska ta och kolla på bio, (om det inte blir att se den ikväll, så blir det senare iveckan) I taket lyser stjärnorna. Det var ju funderingar på att jag och Maria skulle se den när vi var i Gävle sist, men ingen av oss orkade att stanna kvar där till 9, så istället åkte vi hem. Så nu kom en ny chans, fast i Arbrå (utav alla ställen).




jag är föriövrigt skitless på att hitta på rubrik till varje inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback