Fredag

veckan är avklarad och det känns verkligen skönt som sjutton att det är helg nu. Jag har jobbat häcken av mig den här veckan känns det som. Eftersom jag var sjuk förra veckan då när projektet började hade jag verkligen ingenaning om vad jag skulle göra och när det skulle vara klart, men imåndags lastades allting på mig dvs att vi ska göra en varsin spelplan, skriva frågor om valfritt ämne inom antiken, läsa nån littelär text och skriva en lite längre text om antiken. Och igår fick jag reda på att deadlinen för frågorna. Och förutom att jag fick reda på deadlinen så kom ju Robert Wells till skolan och föreläste, om vad vet jag inte eftersom jag aldrig riktigt fick något begrepp och för att jag inte stannade och kolla. Men jag såg han. Det var faktiskt lite roligt.

Nu ska jag äta tacos med mamma & pappa och sen ska jag åka hem till Mathias och myspysa, äta gott, kolla på let's dance finalen och hålla tummarna för Magnus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback