Rockweekend?

Nyss kommit hem från Hudiksvall.

Satt tidigare idag och kollade runt på festivalinfo.se där jag kollade på rockweekend som är mellan 9 & 11 juli, och faktiskt så blev jag lite sugen på att gå. En dags pass kostar 595kr och 3 dagars festivalpass kostar 995kr. Så jag hoppas verkligen att edguy och h.e.a.t och möjligen arch enemy spelar samma dag, för det skulle ju vara väldigt roligt att se.  Synd bara att inte dead by april ska dit, då hade jag beställt biljett direkt. Men jag har några månader att bestämma mig. Så än sålänge får det liksom ligga och sväva lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: gud va roligt, ikväll presenteras vinnaren som sagt =) lycka till raring

Postat av: Sussi

Jag var där förra året, det var skit bra och kommer nog bli bättre i år. Det var en aning oplanerat förra året, men det skulle dom fixa till i år. Dom kommer antagligen att dela upp dom på olika dagar. Men det är värt pengarna för alla dagar.



Du får berätta hur dom brillorna är att bära sen, jag är nyfiken. :P Tack, åter igen! :)

2009-03-18 @ 18:34:48
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Sussi

Men ska man gå på någon festival så ska man gå på Rockweekend. Det är billigast och jag tror att det kommer bli bäst. Det kanske släpps fler bra band som du vill se.

2009-03-19 @ 17:51:00
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ja men precis! :) Klart att du ska gå. Då kanske vi syns där isf. ;P

2009-03-19 @ 20:59:58
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback