Shuttershades ägare.

Nu är dom mina, mina alldeles egna shutter shades. Det blev ett par svarta. För iövrigt så fick jag hem mina döskalle örhängen som jag ropade in på Tradera. Jag fick betala 30spänn för dom, vilket inte alls är mycket med tanken på hur långt dom hade åkt. Dom kom nämligen ifrån Thailand. Lite roligt att det har flygits från andra sidan jordklotet för att sedan användas av lilla mig, i lilla Bollnäs, haha. Men jag klagar inte, dom var lätt värt 30spänn! :D Jag bjussar på en bra låt, Kanye West - Heartless. Grymt att dom har gjort videon i pop-art stil.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Går det bra att använda shutter shades? Jag skulle nog bli irriterad av att ha dom på mig.



Jag har en Nikon D60. Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback