Uppdatering

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera, men för det första så har jag inte haft riktigt tid med det och för det andra, ingen ork. Men nu har jag inget bättre för mig, så kan dra dom senaste dagarna lite snabbt sådär.

I fredags sov jag över så att jag kom inte iväg till skolan, eftersom det är så dåligt med bussar osv emellan bollnäs och hudik.  lördag - fest & utgång med Mathias och hans grabbar och väl inne på tranan träffade jag på gamla barndomskompisar, vilket var jätteroligt :D Söndag bestod för det mest av att bara ta det lugnt, och spela the sims. (!) Jag köpte till några sims skivor i veckan, 49kronor styck. Kändes lite sådär konstigt att köpa dataspel, tror inte jag har gjort det på fleeera år. Men det är iallafall skitkul, så jag ångrar mig inte. Haha. Och igår, måndags, så var jag iväg till frissan och klippte mig. Blev ingen större skillnad, men det var ju så jag ville ha det, topp-klippning bara för att få bort det slitna. Sen idag blir det förmodligen att spela sims lite grann 8) och imorgon åker jag & mamma ner till gävle till Linda. Ska hämta hem "dom små" eftersom Linda ska till Arvika ihelgen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback