.

Hualigen den här veckan har varit den värsta någonsin. Allt började med förra fredagen när jag kom hem ifrån skolan. Åkte hem, duscha, åt mat sen åkte jag iväg till Mathias. Mådde jättebra fram tills vi just hade kollat klart på en film som vi såg, då började det verkligen krypa i kroppen på mig. Jag fick ont i hela kroppen och blev förkyld. Ihopp om att det kanske skulle försvinna så tog jag en huvudvärkstablett och smörjde sedan in nacken med tigerbalsam. - men ingenting hjälpte.
Så där låg jag, med världens värk hela natten igenom. Och jag var nästan påväg att fråga om vi skulle åka till sjukhuset, för så ont som jag hade just då, tror jag aldrig att jag har haft.

Så hela veckan har jag varit hemma, varit helt utslagen på soffan och knappt orkat röra på mig.
jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback