Måndag 16 november - teori

Äntligen, äntligen, äntligen så klarade jag första fasen på körkortsteorin! Jag vet inte hur länge jag har kämpat med den. Förstår inte hur det kunde vara så jävla svårt med det för när jag hade mina körlektioner i hudik så satt jag ju och pluggade teorin emellan och då klarade jag ju både fas A och B på två veckor! Nu har jag fan suttit med fas A mer än två veckor, nästan pinsamt.

Dock läste jag också en annan som verkade ha haft samma problem med fas A, hur en vägledare är klädd. Jag känner igen mig väldigt mycket när jag läser det hon har skrivit faktiskt, haha, kolla det 
här

Men nu är jag på gång! Beräknad körkortsinnehavare är innan min födelsedag, så nu är det bara att pluggapluggaplugga och boka in halkbana och hela skiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback