Onsdag 25 novemer - regnig dag

Dagen har varit seg, inte gjort så speciellt mycket. Mest bara suttit och försökt få tiden gå. Min server krånglade i princip hela dagen också så det var lite jobbigt på det viset, dessutom kom internet lite som det själv ville. Så det gjorde nog också att jag inte hade sån stor motivation till att jobba.

Det ända "vettiga" jag kan säga att jag har gjort idag är att jag kollade på vart jag ska ta vägen efter studenten.
Hittade en utbildning i stockholm som verkade helt okej, men då är det ju det där med boende som förmodligen kommer att bli lite krångligt med tanken på att det är så lång väntetider på att hyra lägenhet.
Här är iallafall utbildningen jag kikade på:
http://www.studentum.se/Grafisk_design_Illustration_61911.htm

Men jag ska kika vidare, skulle helst vilja gå någonstans i Uppsala. Det är lagomt långt bort men ändå lagomt nära.


Berättade jag förresten någon gång att jag har beställt biljett till studentkryssingen? Om inte, så har jag sagt det nu. Kul ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback