Söndag 8 November - Farsdag

Talar jag bara för mig själv när jag säger att Farsdagspresenter må vara det svåraste att komma på? Visst, min pappa har ju ett stort intresse för fiske och det var ju faktiskt tänkt att jag skulle köpa någonting sånt till honom först. Men, jag kan ju ingenting om det där, så det kändes rätt hopplöst ändå. Så mamma köpte en blombukett och en jordgubbstårta och sedan fick jag stå för Farsdagskortet. Som jag faktiskt blev rätt så nöjd med. Det känns ju dessutom mycket roligare att få ett kort som någon har gjort själv, än någonting man kan köpa på hemköp för 14.90:-  Dock blev det inte heelt och hållet så som jag ville, men det var på godväg iallafall.


Förutom farsdagsgrejen, så trodde jag seriöst att jag hade fått infulensan igår. Jag mådde inte alls nå bra. Illamående, yr, ont i huvudet, ont i lederna och ja, jag var bara helt borta i hela kroppen kändes det som. Idag dock känner jag mig lite bättre, illamåendet är borta men värken i lederna är fortfarande kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback