Tisdag 3 november - Dag två

Så sant som skrivet, slut på lovet som gick så fort så att jag knappt själv hann med det kändes det som. Så nu är man tillbaka till vardagen igen. Bussåkande, pluggande och långa dagar. Dock är det ju ändå inte alls långt kvar till jullovet som nu iår tydligen blir lite extra långt! Så då har man ju någonting att se fram emot.

Var på Halloween fest i lördags hos Robin & Emil björklin, mitt ute i bushen, Herte. Hur trevligt som helst, träffade på Baste och även endel andra som jag känner sen förut. Så det var verkligen uppskattat. Tranan vet jag inte alls vad det blev av, men jag var roligt ändå. Dagen efter var dock inte alls rolig, eller första timmen iallafall. Jag kände mig verkligen spysjuk. Och det är just sånna gånger man börjar fundera om det verkligen var värt att gå ut. Jag kom fram till att det inte var det. Jag var tillochmed bakis hela dagen igår också så det säger ju endel. Men nu är jag på gång igen! Vilket känns skönt.

Bilder från Halloween kommer under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback