Torsdag 19 november - Svinufulensan


Idag var dommedagen kommen, vi fick våra grissprutor idag i skolan. Och jag kan ju säga att ta själva sprutan gick helt galant, det var bara att sätta sig där känna ett litet stick i armen och bli omplåstrad och sen var det klart. Ca en halvtimme efter fick man höra ifrån folk att dom hade börjat fått ont i armarna, men jag hade inte det.

Jag kände ingenting på hela dagen förrns vi skulle sluta, då började kom en sakta men säkert känsla av att ha träningsvärk i armen. Och innan jag hade kommit hem så hade jag ont i armen. Jag började ett tag på att fundera på ifall man lätt kunde inbilla sig att man fick ont, men nu när jag själv har varit med om det, så är det nog inte så. Man får nog verkligen ont.

Hur som helst så går jag varken baklänges eller har spasmiska ryck, så det är nog rätt lungt för min del när det gäller reaktioner på vaccinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback