Torsdag 5 november - McDonalds

Missade bussen idag i Söderhamn så jag och Helen bestämde oss för att ta ett besök på McDonalds efter ha sett "Super Size Me" (killen som åt på McDonalds till frukost, lunch och middag i en hel månad, just för att se vad det gav för resultat på kroppen av så mycket fet mat) i tisdags på engelska B. Jag tror alla har varit lite sugen på McDonalds mat. Dock har man ju ändå haft en lite äcklig baktanke om det hela. Hur som helst så gick vi dit och tog oss cheeseburgare just för att vi var hungriga och för att fördriva tiden tills nästa buss skulle gå.

Förutom McDonalds besök, så hade vi Foto B tidigare idag. Fick lära oss lite om ljussättning på porträtt. Rätt så rolig uppgift men ändå rätt krånglig. Dessutom blev jag rätt stressad just för att jag kände mig så låst till själva uppgiften, jag hade velat fotat bara ändå! Men det kommer nog framöver någon gång. Ska iallafall leta fram ett porträtt till nästa vecka som jag ska försöka att efterlikna på mitt vis, om jag förstod det rätt. Det kan ju bli rätt skoj. Har redan endel idéer om vad jag skulle kunna ta för porträtt.

Och idag, fick jag se en väldigt rolig foto idé. Små miniatyr figurer tillsammans med normal stora vardagliga grejer! Haha. Supersött. Fler bilder finns
här

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback