Måndag 19 oktober

Idag pallrade jag iväg mig till skolan efter att har haft en förkyldning som plågat mig under flera dagar, (dock inte helt borta än, men nu kan jag leva riktigt iallafall) och det gick väl bra, tycker jag. Fick dock inte så värst mycket gjort men lite iallafall. Och det är väl det som räknas? Hellre någonting, än ingenting.

Jag har funderingar på nytt UF arbete också. Blev förfrågad om jag kunde designa en blogg åt Frida & Helen och hjälpa till med ett bokomslag till Cillas bok. Man kanske skulle göra någon sorts tjänst där andra UF kan beställa reklam annonser, hemsidor, affischer, visitkort, allt sånt grafiskt som dom kanske vill få ut till folk men som inte kan göra det själva. För jag VET att det finns folk som vill ha hjälp med sådant, så det känns som ett rätt säkert kort. Det är någonting värt att fundera på iallafall.

Nog om det, jag har hittat en sån otroligt skön låt, det roligaste är att det är ju ingeting man kunde förvänta mig att lyssna på. Okej för att jag är en "allätare" när det gäller musik. Men det här, det var väl ändå lite otippat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback